Wprowadzamy indywidualne numery rachunków bankowych do opłacania abonamentu. Prosimy o sprawdzenie w Panelu Klienta numeru konta bankowego przypisanego do Państwa umowy, przed dokonaniem opłaty za miesiąc maj.
![#highlight_4](https://www.telnet.krakow.pl/wp-content/themes/kktelcom/lib/admin/thumb.php?w=900&h=210&src=https://www.telnet.krakow.pl/wp-content/uploads/2012/09/krd_baner.jpg)
![#highlight_5](https://www.telnet.krakow.pl/wp-content/themes/kktelcom/lib/admin/thumb.php?w=900&h=210&src=https://www.telnet.krakow.pl/wp-content/uploads/2017/08/baner_s.jpg)
![](https://www.telnet.krakow.pl/wp-content/themes/kktelcom/images/rotator-img.jpg)
Wprowadzamy indywidualne numery rachunków bankowych do opłacania abonamentu. Prosimy o sprawdzenie w Panelu Klienta numeru konta bankowego przypisanego do Państwa umowy, przed dokonaniem opłaty za miesiąc maj.